- Úvod
- O projektu
- Vzdělávací aktivity
- Publikační aktivity
- Propagační aktivity
- Aktivity koncepčního charakteru
- Servisní pracovníci
- Regionální inovační systémy
- Brownfields ve Zlínském kraji
- Veřejné zakázky
- Z tisku
- Kalendář akcí
- Fotogalerie
- Dokumenty ke stažení
- Odkazy
- Slovník pojmů a zkratek
- Kontakty
- Předchozí etapy projektu
- Projekt: "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2007-2013: I.etapa"
- Projekt: "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2007-2013:II.etapa"
- II. etapa: Vzdělávací aktivity
- II. etapa: Zpracované publikace, brožury, studijní texty
- II. etapa: Propagační aktivity
- II. etapa: Zpracované strategické dokumenty
- II. etapa: Regionální inovační systémy
- II. etapa: Z tisku
- II. etapa: Archív akcí
- II. etapa: Archív veřejných zakázek
- II. etapa: Fotogalerie
- Projekt Technické asistence ROP - Kohezní politika 2014+
- Projekt "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2012 - 2015 - III. etapa"
II. etapa: Fotogalerie
V této sekci naleznete fotografie z akcí realizovaných v rámci projektu "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2007 - 2013 - II. etapa" spolufinancovaného z Regionálního operačního programu regionu soudržnosti Střední Morava, oblast podpory 4.2. podpora zvyšování absorpční kapacity regionu.
Jedná se o fotografie ze školení, seminářů, workshopů, konferencí apod., které byly realizovány v rámci druhé etapy projektu absorpční kapacity Zlínského kraje.
II. etapa: Fotogalerie
Informační seminář: "Inovační vouchery ve Zlínském kraji" (Zlín, 15. 11. 2011)
Dne 15. listopadu 2011 se ve Zlíně v budově Podnikatelského inovačního centra uskutečnil informační seminář k možnostem podpory spolupráce díky Inovačním voucherům Zlínského kraje. Svoji nabídku spolupráce na semináři představili zástupci vysokých škol, jejichž služby mohou podnikatelé s využitím inovačních voucherů Zlínského kraje nakoupit. Součástí semináře byly také individuální konzultace záměrů spolupráce s představiteli jednotlivých vysokých škol. Seminář byl bezplatný a zúčastnilo se ho celkem 55 osob.




