- Úvod
- O projektu
- Vzdělávací aktivity
- Publikační aktivity
- Propagační aktivity
- Aktivity koncepčního charakteru
- Servisní pracovníci
- Regionální inovační systémy
- Brownfields ve Zlínském kraji
- Veřejné zakázky
- Z tisku
- Kalendář akcí
- Fotogalerie
- Dokumenty ke stažení
- Odkazy
- Slovník pojmů a zkratek
- Kontakty
- Předchozí etapy projektu
- Projekt: "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2007-2013: I.etapa"
- Projekt: "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2007-2013:II.etapa"
- II. etapa: Vzdělávací aktivity
- II. etapa: Zpracované publikace, brožury, studijní texty
- II. etapa: Propagační aktivity
- II. etapa: Zpracované strategické dokumenty
- II. etapa: Regionální inovační systémy
- II. etapa: Z tisku
- II. etapa: Archív akcí
- II. etapa: Archív veřejných zakázek
- II. etapa: Fotogalerie
- Projekt Technické asistence ROP - Kohezní politika 2014+
- Projekt "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2012 - 2015 - III. etapa"
II. etapa: Archív akcí
V této sekci naleznete stručné informace o proběhlých akcích (kurzech, seminářích, školeních ...) realizovaných v rámci projektu "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2007-2013 II. etapa".
V rámci 2. etapy projektu byla již realizována následující školení (více na Kalendář akcí / archív akcí):
- Školení „Studie proveditelnosti a analýza nákladů a přínosů“ - Zlín, 11. 10. 2010
- Workshop "Financování výzkumných a inovačních projektů, mezinárodní spolupráce" - Zlín, 10. 11. 2010
- Workshop "Programy na podporu aplikovaného výzkumu a inovací malých a středních podniků" - Zlín, 17. 5. 2011
- Školení "Veřejná podpora" - Hotel Rusava, 28. - 29. 6. 2011 (první blok)
- Seminář pro představitele obcí Zlínského kraje - Zlín, 15. 8. 2011
- Školení "Veřejná podpora" - Zlín, 8. 9. 2011
- Seminář "Brownfields ve Zlínském kraji" - Zlín, 29. 9. 2011
- Seminář "Zvýšení povědomí měst a obcí o problematice veřejné podpory a fungování registru de minimis" - Zlín, 3. 11. 2011
- Seminář "Inovační vouchery ve Zlínském kraji" - Zlín, 15. 11. 2011
- Workshop "Aktuální možnosti financování regenerace brownfields ve Zlínském kraji" - Zlín, 8. 2. 2012
- Školení "Velká novela zákona o veřejných zakázkách" - Zlín, 22. 3. 2012
- školení "Velká novela zákona o veřejných zakázkách" - Zlín, 5. 4. 2012
Autor: Ivana Pavelová
II. etapa: Archív akcí
Workshop: "Programy na podporu aplikovaného výzkumu a inovací malých a středních podniků" (Zlín, 17. 5. 2011)
Zlínský kraj ve spolupráci s Technologickým inovačním centrem s.r.o., Technologickým centrem AV ČR (TC AV ČR), Technologickou agenturou ČR (TA ČR), Asociací inovačního podnikání ČR (AIP ČR) připravili workshop poskytující informace o možnostech financování výzkumných a inovačních projektů. Vzhledem k tomu, že byl workshop realizován v rámci druhé etapy projektu "Zvyšování absorpční kapacity Zlínského kraje 2007-2013" spolufinancovaného z prostředků ROP NUTS II SM, byla účast na něm BEZPLATNÁ.
O novém projektu Inovačních voucherů ve Zlínském kraji na úvod promluvil Ing. David Mareček ze Zlínského kraje. Pracovnice Technologické agentury ČR informovaly o programech ALFA, BETA, OMEGA a Centrech kompetence. Na semináři mimo jiné zazněly informace o 7. Rámcovém programu z úst Ing. Martina Škarky z Technologického centra Akademie věd ČR a programech Evropské komise EUREKA a Eurostars prezentovaných Ing. Pavlem Dlouhým z Asociace inovačního podnikání ČR. O tom, jak to v praxi skutečně vypadá a co s sebou přináší účast v mezinárodních programech, na závěr semináře dokumentoval vlastní postřehy zástupce společnosti 5Ms.r.o, která je zapojena do několika projektů a které jsou jejím nezbytným činitelem rozvoje a úspěchu. Prezentace firmy 5M s.r.o.
Zástupci institucí, kteří mají dané programy na starosti, účastníkům danou problematiku prezentovali velmi srozumitelně s cennými praktickými příklady.
Technologické inovační centrum zaznamenalo o danou tématiku podpory aplikovaného výzkumu a inovací ve firmách ze strany účastníků firem velký zájem, v budoucnosti proto plánuje další informační setkání podobné tématiky zorganizovat. Semináře se zúčastnili jak zástupci podnikatelského, akademického i státního sektoru v počtu přesahující třicet účastníků.
více na ...
Fotogalerie:






Průměr (0 Hlasů)





Vloženo uživatelem: Markéta Stachová 15.2.2015 9016 Zobrazení